negyedéves értékelés, túrabeszámoló

A jövőben teljesítendő túrák Magyarországon

Gyakorlatilag két hónapja egyáltalán nem járok a természetbe a fennálló világjárvány miatt. Ezzel egy időben kicsit kiiktattam a közösségi média csatornáit is, instagram és facebook törlésre került a telefonomról és egy időre az életemből is.

Az idő és főként a négy fal pedig rádöbbentett, hogy a túrázás mennyire szignifikánsan hozzájárul a mentális egészségemhez. Sebeim bősz nyalogatása – két külföldi, alapvetően túrázásra tervezett utamat kellett törölnöm eddig, gyakorlatilag el kellett engednem az idénre kitűzött megteendő 1200 kilométeres célt, sőt a tavaszi idény gyakorlatilag teljesen kimarad – kitöltött két hónapot.

A helyzet bizonytalansága miatt a helyi lazítások után úgy döntöttem,

2020 maradéka valószínűleg ismét a magyarországi túrák éve lesz.

Megveszni felesleges, mit csinál ilyenkor a magamfajta? Tervezni kezd.

Mik a lehetőségek a legfeljebb néhány nap alatt teljesíthető túrautak közt?

Amikor a következő kalandot tervezem sokszor magamnak dobok össze egy-egy utat, de kétségtelenül kényelmesebb egy-egy kész használata. Általában azonban két véglet van; 10-15 km-s táv, vagy 50+-os. Erőnlétem miatt inkább az utóbbiak keltették fel az érdeklődésemet. Szóval

elkezdtem a nekem tetszők összegyűjtését, kövessétek a linket itt.

A bővítés folyamatos, javasoljatok, kérdezzetek nyugodtan. Igyekeztem a leglényegesebb információkat belefoglalni; táv, szint, térség, gpx, megközelíthetőség, esetleges díjazás stb. Hogyan szűrj köztük?

Eddig felhasznált források:
Instant körtúrák hazánkban
természetjáró.hu
Turista Magazin

Alapértelmezett

A jövőben teljesítendő túrák Magyarországon” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Visszajelzés: Közép-dunántúli Piros – Zirc → Eplény, avagy első tapasztalatok egy többnapos túrával | Bálint túrázik

Hozzászólás